Νέα διεύθυνση

Αν και έχω αρκετό καιρό να κάνω update το blog μου έχω μία πολύ καλή δικαιολογία. Μετακομίζω!

Πρόσφατα πήρα ένα domain βασισμένο στο όνομα μου και αποφάσισα να μεταφέρω εκεί το blog με κάποιες αλλαγές. Το πιο σημαντικό είναι ότι πλέον θα γράφω μόνο στα αγγλικά όπως μου σύστησαν διάφορα άτομα για τους πιθανούς ξένους αναγνώστες. Περισσότερα στο πρώτο post. Η νέα διεύθυνση είναι:

http://fotis.loukos.me/blog

Αν με βάλατε στα bookmark σας μπορείτε να τα κάνετε update!

1 comment so far

  1. nadinezimmerman296 on

    I’d really hope to get a wordpress invite too… Thanks in advance for your help! Click https://twitter.com/moooker1


Σχολιάστε

